რ ე ფ ლ ე ქ ს ი ა
მეორე დღეს დავალებების გამოკითხვით გავიგე ჩემს დავალებაში რა გავაკეთე სწორად, რა შეცდომით. ჩამოვყალიბდი ჩემი პროექტის თემაზე თემის სახელწოდება: ,,სახალისო მათემატიკა, ბლოგს სათაურად დავაწერე პროექტის სახელწოდება. სახელმძღვანელოში წავიკითხე პროექტი დაწყებით საფეხურზე ,,კონკია“, ამ მაგალითის განხილვით წარმოდგენა შემექმნა პროექტის გეგმის დაწერაზე. დავიწყე ჩემი პროექტის გეგმის წერა. შევადგინე მოკლე მონახაზი. გავიაზრე მთავარი მიზანი რა იყო ჩემs პროექტში და რა შედეგზე უნდა გავსულიყავი. წავიკითხე და ვისწავლე სახელმძღვანელოში 21-ე საუკუნი უნარ-ჩვევებს. გავერკვიე რა იყო პროექტის ბუპლეტი, რისთვისაც მჭირდებოდა ჩეკლისტი. ჩეკლისტი იყო იგივე პატარა აუცილებელი მასალის ჩამონათვალი, დავიწყე ჩეკლისტის გაკეთება, გადავედი სახლემძღვანელოში მოდული2-ზე და ვიხელმძღვნელე, აგრეთვე აგრეთვე intelga.blogspot.com-ზე და http://tpdc.ge/essentials/ დამხმარე რესურსებიდან გამოვიყენე მასალები. ტრენინგის ბოლოს ჩავინიშნე დავალება.
მომდევნო დღეს უნდა გავაკეთო: ჩეკლისტი უნდა დავასრულო დაწყებული, სტატიები ავკრიფო word-ში, სტანდარტს გადავხედო პროექსტისთვის, პროექტის გეგმა შევავსო მიზნების და შედეგების ჩათვლით. გავაგრძელოთ პროექტის გეგმის წერა.
მომდევნო დღეს უნდა გავაკეთო: ჩეკლისტი უნდა დავასრულო დაწყებული, სტატიები ავკრიფო word-ში, სტანდარტს გადავხედო პროექსტისთვის, პროექტის გეგმა შევავსო მიზნების და შედეგების ჩათვლით. გავაგრძელოთ პროექტის გეგმის წერა.
No comments:
Post a Comment